嘆世事難以預計|趙學而笑歌迷好癲:買貴飛睇一個老女人 (18:31)

文章日期:2021年08月23日

趙學而昨晚(22日)在九展Music Zone舉行首場《趙學而我們的音樂會》,全場爆滿。穿上白色娃娃裙及戴上毛毛后冠的學而,先以《謫仙記》揭開序幕,唱畢後她要求全場歌迷以最熱烈的掌聲送給自己,她說:「你哋實在太癲啦,咁貴嘅飛都買嚟睇一個老女人。」歌迷即以「我愛你」回應,學而笑言:「你哋愛我?我老公喺度㗎,我都愛死你哋。今次會唱一啲以往好少唱同冇唱過嘅歌,所以好大壓力,當年唱嗰時仲係少女一個,依家幾多歲呀,唱番都驚。」

學而透露演唱會本應於2019年11月舉行,並構思好音樂會名為《尋開心音樂會》,但鑑於當時環境大家都不開心,故決定延期,她說:「2018年做完騷,1年後想做個細騷開心吓,世事往往預計唔到,呢樣又話唔做得、呢度又唔去得,好彩場地畀我哋一拖再拖。由於我哋公司細細冇乜sponsor,50%同75%入座率真係蝕到入肉。」

學而感謝樂隊時有感而發,指現時生於瘋癲世界,希望自己選取的歌曲,能令大家心靈上得到紓緩,最想大家生活舒服開心,她還叫大家加油。

為了緩和沉重氣氛,她呼籲觀眾散場後,到小賣部買T恤及明信片。她解釋推出明信片,因為近來很多朋友移民,她說:「呢幾個月好多朋友一家大細去第二個地方生活,我有啲唔舒服,香港係我成長嘅地方,要轉個模式去第二度生活,真係要好大勇氣同妥協,所以出明信片令走咗嘅人,有少少回憶牽掛呢個地方。」

於音樂會尾聲,學而邀請吳肇軒上台「陪唱」,吳肇軒表示首次擔任「不唱歌的演唱會嘉賓」,他還即興表演側手翻呢!

(即時娛樂)