七師傅自薦做P1X3L隊長 賜新隊名Oh My God (16:35)

文章日期:2021年08月24日

由七仙羽(七師傅)、陳安立和王頌茵(Kathy仔)主持的ViuTV節目《七救星》,昨晚(23日)一集輪到打救由Phoebus(吳啟洋)、歐鎮灝(George)及葉振弘(Marco)組成的男子組合P1X3L。七師傅直指組合名難記又複雜,索性幫他們改叫「Oh My God」,3子感到滿意,並大讚好名,七師傅續說:「簡單、易記,人哋日夜都會叫你個名,試想你喺台上勁歌熱舞,台下嘅人會叫『Oh My God』。」

七師傅稱成員George雙眼出事,尤其黑眼圈太嚴重,兼且雙眼經常勾引到人,她說:「我睇得出佢(George)有啲乜嘢不良嗜好,佢唔好意思承認,但我全部都知,George就算你淫邪,但師傅都會愛你。」七師傅還贈他「開心眼大法」。

七師傅再拯救Phoebus,她先叫對方換了全灰打扮,然後準備了一個裝滿蓮藕的背囊,要他放下偶包,揹着「藕包」派傳單及蓮藕給街坊,希望Phoebus能放下偶像包袱,他說:「開始時有一啲收斂,之後我覺得反正都係爭取支持,呢個係事實,我哋又唔紅,就叫多啲人認識我哋,我就徹底打開自己心態。」最後任務尚算順利完成。

七師傅又指P1X3L三子群龍無首,又稱看過3子面相,均沒有資格當隊長,故她自薦當他們的隊長,並跟他們一齊跳舞,估不到七師傅也跳得有板有眼。節目組最後安排多名真粉絲亮相,力撐P1X3L,令3子非常感動。

(即時娛樂)

相關字詞﹕七仙羽 七師傅 七救星