Phoebus拍《七救星》穿濕褲周街行 魯庭暉心痛P1X3L:會唔會難受? (21:48)

文章日期:2021年08月24日

由七仙羽(七師傅)主持的ViuTV節目《七救星》,昨晚(23日)一集七師傅要打救由Phoebus(吳啟洋)、歐鎮灝(George)及葉振弘(Marco)組成的男子組合P1X3L,其中Phoebus被要求換上全灰打扮,並遭人弄濕褲周街行。ViuTV董事兼總經理魯庭暉也有收看這集節目,也戥P1X3L心痛,他在社交平台留言:「頭先睇七師傅。我睇到呀Phoebus條褲俾人整到濕晒周街行。我心諗,得唔得㗎。我明,雖然呢個世界有人鍾意佢哋,有人唔鍾意佢哋,而大部份人,係唔識佢哋。所以節目組好努力咁用自嘲嘅輕鬆手法,去突出佢哋個character,但我心諗,會唔會好玩好笑得嚟,都有難受㗎?

一班人好紅好多人鍾意,自嘲,叫做approachable. 一班人真係唔係話咁紅又唔係咁多人認識,自嘲,其實點都會有一絲腌腌痛。節目最尾,有一班真fans出現,擺明就係節目效果想佢哋感動啦,但其實感動嘅係George見到班fans之後講咗一句:『…其實我真係以為我哋冇乜fans…』佢哋其實唔係自嘲緊,佢哋係自知未得,選擇沉住氣,唔理lu、瞇埋眼、搏命跑。其實佢哋有幾多fans我唔知,但我知佢哋,呢幾個月,一隻一隻舞咁練緊、一首一首歌咁試緊、一個一個fans咁爭取緊。」

對於魯生的一番說話,令P1X3L十分感動,三子先後留言多謝魯生,亦表示很愛魯生;網民也紛紛留言鼓勵P1X3L。

相關新聞:七師傅自薦做P1X3L隊長 賜新隊名Oh My God

(即時娛樂)