孖許廷鏗互訴心聲 謝安琪哽咽抒發感受:有時候好艱難… (19:30)

文章日期:2021年08月25日

由許廷鏗(Alfred)主持的ViuTV節目《AH佛真‧惜玩》昨晚(24日)播出一集,邀來好友謝安琪(Kay)擔任嘉賓,主題是「『隨心隨性』的生活」,兩人寫書法及學茶藝,Alfred和Kay的毛筆書法不俗,他們互相贈字,Kay送了「念」字給Alfred,Alfred則贈了「我」字給Kay,他向Kay說:「仲記得我哋喺我紅館演唱會中,唱咗一首歌嗎?(係,《我歌故我在》。)其中最後嗰句歌詞係『記住我』,我都希望你記住我,但其實我仲有一個意思,希望你花多啲時間,去記住你自己,所以如果你喺屋企裱起個字,佢會提醒你,呢啲係屬於我嘅時間。」Kay說:「你將個『我』字寫到咁大,真係會提醒我,我經常將自己縮到好細,細到擺埋一邊。」Alfred接着說:「仲有,我希望你可以更疼愛自己。」

之後二人學茶藝,學完後便歎茶兼深入對話,期間Alfred問Kay:「你嘅生活幾時開始出現恬靜?」Kay說:「我覺得自己好繁忙,忙到好似要做一啲事,令我覺得自己也有好好生活,偶爾要畀自己一啲空間,然後開始縱容自己,我有好多興趣,好似種花同小手工,愈忙就愈要搵一啲你樂在其中嘅事。」

Alfred表示現在的Kay給他的感覺是,反而保留空間來多認識自己,Kay說:「嗰個時候嘅自己,我覺得我有好多嘢想拎出嚟,同大家溝通分享,但到咗某個時候,我覺得原來喺呢種節奏之下,我都唔係發揮得好好。我記得我休息之前有一張全黑嘅專輯,封面係一個沙漠,我有一個缺口,疊喺自己上面,好似有個階段覺得自己乾涸,我覺得自己喺某方面不斷向前衝,好多嘢都會衝埋嚟,有啲時候自己某啲位置,係受咗傷、受到衝擊或受到挑戰,甚至受到傷害,太趕喇,我唔可以咁樣,連畀自己喊嘅時間都冇,於是我即刻轉換場景。」

Kay表示跟Alfred最易共鳴的地方,是他們都是坦率的人,期間Kay忍不住哽咽:「我覺得你(Alfred)個心好乾淨,我同你有種聯繫,不知怎的好快就好信任你。(我喺失意時你總會自然出現。)我哋會自動聯絡…當時見到你,我好體恤你心情,同埋都安慰自己,因為有件事好得意,當我好需要人支持時,我有時搵朋友傾訴,但有時我會留啲空間畀自己,去感謝過去嘅自己,同埋可能今日嘅自己又遇上一啲事,但將來自己都會感謝今天嘅自己,有啲時候好艱難,但過咗之後,可能將來嘅我幾十年後再回望,都會多謝當年嘅我,我又冇放棄,跟住我又行咗一大段路,你以為係你搵我求救,但其實係互相支持緊大家。有時當你真係好迷惘,為小小事喊,我真係好想話畀你知,冇事嘅,會過去嘅。」此時Alfred也聽到眼紅紅。

(即時娛樂)