入行18年︱42歲陳宇琛撰千字文 嘆無綫山頭文化現實:好似畀人Betray (19:38)

文章日期:2021年08月26日

剛度過42歲生日的陳宇琛(Sam),在社交網發千字文,剖白入行第18年的心聲。Sam在Instagram貼了和父母及老婆合照,並貼了他和爸爸石修齊擺心心甫士的短片。Sam說:「2004年嗰陣我24歲孭住『星二代』包袱入行。好多人以為係一條捷徑,但實際上係一條好艱難嘅路。入行嗰陣得到好多關注,但係我嘅成長一直好低調,所以當時唔識面對同處理。感覺好尷尬,好似俾人一直批判。加上大家對我嘅表現有好大嘅期望,而我對自己都有好高嘅要求,非常大壓力。同時間經常有人同我講要喺呢一行生存,就要聽話。因為咁,我慢慢迷失咗自己嘅定位identity,開始封閉自己。」

Sam又指初入無綫時,也有美好回憶,頭五年過得充實又多得益,而《當四葉草碰上劍尖時》是他的入行作。然而在無綫工作第5年之後,就發生人事大變動:「山頭文化嘅現實,突然間令我失去咗好多我應該有份參與嘅劇集演出,幕前工作180度轉變,俾人安排做返一啲啱啱入行嘅嘢,完全唔起眼嘅節目。當時感覺好難受,好似俾人betray(出賣),對公司好信任亦付出咗咁多,拍劇捱到體力透支,身體受傷都好似白費晒。因為好鍾意做戲以為仲有一絲希望都想堅持落去。

我唔係帶錢返工嘅人,嗰陣每個月人工係$8000,有時到月尾戶口得返$100-200,好彩自己喺出邊都接到啲jobs可以頂得住吓。不過咁都未算最谷底,大概嗰段時間,拍咗拖七年嘅未婚妻同我講要call off婚禮,感情同事業都失敗令我跌咗入一個好dark & depressed嘅位。」

Sam表示終於到了他在TVB第10個年頭:「2014年有一間籌備中嘅電視台(HKTV)搵我過檔,offer我四倍嘅人工,我考慮咗好短時間就應承咗。18年嘅故事係比較長氣啲,人生嗰啲嘢係咁㗎啦!To be continued…仲未講完。」

去年Sam有份拍攝ViuTV劇集《男排女將》,他演的「黃金Sir」獲不俗評價,他寫道:「近呢兩年,有機會參與多咗幕前嘅工作,拍『男排女將』係HKTV拍『四年B班』嘅舊同事推薦我飾演黃金sir呢個角色。我亦好認真去做足功課,感恩大家對黃金sir嘅愛護。開頭有啲緊張,因為好耐無拍劇,希望自己可以發揮得好,可以為團隊同拍檔add value。因為呢幾年幕後嘅工作,自然反應係要照顧大家,所以同台前幕後嘅團隊,尤其係一班年輕人都傾得好投契。」

(即時娛樂)