《媽媽的神奇小子》票房破1200萬 吳君如爆尹志文變「醉街」導演 (21:50)

文章日期:2021年08月26日

吳君如監製兼主演的電影《媽媽的神奇小子》成績理想,電影上映兩星期,票房已破1200萬港元,有份演出的張繼聰在Instagram寫道:「真係好感謝大家支持,希望票房可以繼續上,同埋希望大家繼續支持我哋香港嘅運動員。」

君如亦在Ig撰長文,分享她和導演尹志文的相處點滴。君如表示當年拍《金雞》,尹志文剛入行做電影的第二副導演,君如讚他表現盡責。君如續說:「跟住好多年無見。聽到行內人話佢搞咗好多年蘇樺偉嘅劇本,喺各大公司兜兜轉轉遊車河,即係開唔到。大前年終於古天樂搵我,問我有無興趣。我看完第一稿劇本,約了導演傾。傾足一年。

因為我覺得個故事最好睇同最感動我嘅係,蘇媽同偉仔嘅關係。感動我嘅唔只係偉仔嘅毅力,而係做偉仔嘅媽媽需要更大嘅毅力。其實體育,田徑,比賽,輸贏,金牌都係其次,母子關係先係呢部戲嘅核心。我每次見到蘇媽都好感動,我好佩服佢,覺得佢好偉大。

我不停在想,如果我係佢,我會唔會做到佢咁?其實尹志文導演都有無比毅力,佢搞咗呢個戲十年,死咬住唔放。中間經歷好多老闆嘅拒絕,同我傾劇本,我都好蹺口摻手,但係佢都一一捱過來。我第一次見到蘇媽,連佢都話拍出嚟邊有人睇㗎。

煞科宴嗰晚,佢飲咗好多,見人就喊。做咗一晚『醉街』導演。而家睇到呢部電影有咁好嘅成績,我就好似蘇媽望住個仔咁。Jimmy,你都係神奇小子。」

(即時娛樂)