認識5年擦不出火花 陳瀅:同方力申無發展空間 (21:38)

文章日期:2021年08月28日

陳瀅接受商台節目《1圈圈 星光背後》梁泰來訪問,談到她近年與方力申(小方)傳緋聞,她透露與小方相識全因張繼聰說:「我哋過時過節都會去阿聰屋企食飯,我同小方第一次見面就在阿聰屋企,之後幾年有一齊參與慈善活動,變咗好熟嘅朋友。」小方曾在回應緋聞時說過「never say never」,陳瀅笑說:「佢對任何一個人都好nice,好易令人有錯覺『佢係咪追緊我呢?』但其實佢係一個好outgoing、好social嘅男仔嚟啫。」問到與小方會否有發展的空間?她搖搖頭。是否對年紀大的男仔沒有興趣?她立即否認說不是,她指以前的男朋友剛認識便知大家有沒有火花,而她跟小方識了近5年,已過了那個階段。

陳瀅的緋聞男朋友名單包括羅天宇、陳家樂、張振朗等,她被指頻頻「收兵」,那她與誰有過火花?她說覺得這樣對她不公平:「以往有新劇,只要劇中有兩個單身就會傳緋聞,呢個唔係陳瀅嘅問題,所以唔係我易惹緋聞!咁又唔見我同馬德鐘、蕭正楠有傳緋聞?我同呢3位演員拍劇時,咁啱都係單身先畀人寫。」她自認男仔頭:「同我合作過嘅人都會話我係男仔頭,我唔鍾意人哋服侍我,亦都唔鍾意接受人哋對我嘅好,因為我成日覺得係要還㗎。」

陳瀅單身5年,會否羡慕好姊妹陳嘉寶、賴慰玲、何雁詩已為人妻時,陳瀅笑說:「結婚我覺得OK,但要做媽媽我就未ready啦!」她指隨著年紀長大,心態有改變,目前以工作為先。陳瀅又公開擇偶條件,不一定要家境富裕,她希望對方要孝順父母、勤力上進就可以。

(即時娛樂)