預訂100盒月餅|陳安立喜獲七仙羽「加持」:我愛師傅 (18:55)

文章日期:2021年08月30日

《東張西望》外景主持林希靈跟男友陳安立(Brian)夾分開設的食品網店,繼年初推出3款賀年糕點後,今次跟中藥品牌合作推出新款月餅,反應不俗。Brian跟人氣玄學家七仙羽(七師傅)主持ViuTV節目《七救星》,今個星期播映最後五集,節目近日成為網民熱話,當中「七連閃電鞭」更獲不少藝人挑戰。

Brian分享跟七師傅拍攝時的開心事,他表示雖然每集拍攝內容,上山又下海,飛天又靈探,但七師傅經常逗得大家笑不停,鏡頭後亦有很多搞笑事,爆笑幕後花絮可以出多幾集。

Brian又謂節目中有很多不同Cosplay造型,而七師傅喜歡在鏡頭後,跟他們拍攝搞笑小劇場,兼且玩得很放兼投入角色,Brian說:「平時佢又會好照顧我哋,見大家辛苦會買嘢食買飲品請大家,收工之後又請我哋食飯。最近我開始有自己生意,今年中秋推出自家品牌月餅,七師傅知道後,二話不說即幫我預訂100盒,非常非常感動,托七師傅『加持』,最近工作量又確實有所提升,所以真係要講句『我愛師傅』。」

(即時娛樂)