母女檔載歌載舞|朱凱婷偕囡囡唱《我係小忌廉》:珍貴回憶 (18:20)

文章日期:2021年08月31日

無綫日前舉行《兒歌金曲SUMMERFEST》,動員近200名表演嘉賓、團體及台前藝員同事,節目將於9月4日(周六)晚播出。

製作組早前舉行了「我最喜愛的兒歌」投票活動,得出結果後,再四出聯絡歌曲原唱者現身節目表演。是次其中一個宗旨,希望家長與小朋友安坐家中欣賞經典兒歌的同時,亦能增加互動,故其中一個環節邀請了朱凱婷(Heidi)及莫家淦,分別帶同女兒林穎彤及兒子莫朗翹,獻唱《我係小忌廉》及《超人的主題曲》。

現場所見,穿了「公主母女裝」的朱凱婷與囡囡默契十足,做出合拍度高的可愛表情及動作,贏盡焦點。朱凱婷笑稱:「其實由囡囡細個開始,我哋就成日喺屋企載歌載舞!都幾開心,囡囡到咗呢個年紀,仲好享受同媽咪唱歌表演,我好珍惜大家上台嘅moment。囡囡今次係專登為咗陪我而學唱《小忌廉》,對我嚟講係好珍貴回憶,好似將我細個鍾意嘅兒歌傳承咗畀佢咁。」莫家淦囝囝雖然較怕醜,但在爸爸帶領下,仍能成功完成多個表演動作,精靈乖巧。

(即時娛樂)