姜大衛孻仔首演舞台劇 姜卓文盼叻過爸爸 (19:25)

文章日期:2021年08月31日

姜大衛孻仔姜卓文(細John)與兩位師姐林宣妤(Serene)與蘇子情(Gabriella),在經理人穿針引線下,獲得參與舞台劇《香港生死書》的演出機會。該劇由文化人胡恩威擔任導演、編劇及設計,故事以A至Z的26個英文字母創作,包含26個香港人與動物的生死故事,9月4日假文化中心公演。

為了應付8場的舞台劇,細John、Serene、Gabriella閉關排練,每日排足12小時,細John早前與爸爸姜大衛以父子檔合作,拍攝短片《離不開的牛雜麵》大獲好評,被指傳承了爸爸的演技。

首次做舞台劇,細John期待又緊張,「始終第一次做舞台劇,要面對咁大個舞台,之前拍戲習慣有得剪接,可以NG重拍,舞台劇無得NG,要一Take過最完美的演出,所以真係會緊張,經過連日來排練,做足準備後,就開始有信心會做得好」。

姜大衛拍戲無數,但原來舞台劇經驗非常淺,只曾客串過一兩次,偏偏細John第一次就成為主角,會否想在舞台劇方面超越爸爸?細John笑言:「我當然希望可以叻過佢,喺做舞台劇方面,所以我要更加努力,希望得到觀眾認同。」

同樣首次演出舞台劇的Serene,反而不是太緊張:「因為好多人一齊做,感覺上無咁大壓力,之前上咗堂,學放鬆自己,真係好有用,成功解決上台前的焦慮,可以好自然放鬆地演出。」

(即時娛樂)