代溝關注組|林正峰激動憶童年遭體罰陰影 肥媽痛心爆喊 (20:08)

文章日期:2021年09月03日

無綫清談節目《代溝關注組》昨晚一集「長輩」及「後輩」群組分別帶了兒時最愛零食及玩具開心Share,打成一片。不過當討論「體罰」話題時,即火花四射!後輩中,以小時候曾被體罰的林正峰最為激動,他透露兒時因曾遭受體罰,令他最近一項要與棍接觸的工作表現大受影響:「我離遠望到支棍,只要準備揈落嚟(我度),我成個人已經好震好驚。」由於心理陰影面積大,當正峰聽到長輩們支持適當體罰時,他一度情緒激動,最後評分時更指感覺加深了代溝:「可能我特別經歷多體罰,所以真係有陰影。當我聽到體罰應該要有時,我就變得個人負面咗。」肥媽(Maria Cordero)聞言即與魯振順(蛋哥)輪流上前送抱安慰。肥媽之後更痛心落淚說:「邊個想打你?邊個想傷害你呢?只不過大家方法用錯咗。」

「辯論」期間,長輩們一再強調只支持適度及適宜的體罰,並謂一定要講清楚箇中原因。肥媽笑言對於自己兒子,發現「碎碎唸」比「體罰」更有效:「有次我問佢打你你痛唔痛,佢話痛!我就問佢咁點解次次打你你都唔記得?佢就話:『其實我有記得,但我係你親生,你唔會打死我嘛!』自此我就唔再打佢,改為講數,哦咗佢一個鐘,點知佢反而話:『你打我啦!我真係頂唔順喇!』」引發全場爆笑。

(即時娛樂)