團結︱爆193批阿Dee唔識時裝 ERROR四子拒網民分化 (23:20)

文章日期:2021年09月03日

ERROR成員郭嘉駿(193)為個人時裝品牌跟網民的退款問題開火,他的Instagram粉絲人數受影響,逾1萬人取消關注,但193都講明:「我不嬲對住啲我唔鍾意嘅人都係冇禮貌㗎啦,唔鍾意就唔好買囉,唔鍾意咪唔好關注我囉,啲鍵盤戰士打幾隻字,我又唔會痛嘅... ...」不過,問題未解決兼複雜化,有網民翻193的「黑歷史」,他在TG group chat的記錄,曾爆有ERROR成員唔識時裝但又想話事。他曾留言:「今次(團tee)呢件唔係我設計嘅,係某成員設計,設計我完全唔知情,有人好想話事,咁我無理由搶嘢嚟做。所以大家知道設計同埋sizing方面係由一個唔識服裝嘅人話事😂不過無乜所謂嘅,因為無論製成品係點,大家都係會課金。」

有網民揣測193所指「某成員」是何啟華(Dee),更將有關對話私訊阿Dee,有挑撥離間之嫌。阿Dee直接將事件公開,在社交平台回應,自己就是193所指想話事的「某成員」,他多謝替他不值的網民,相信他們是真心的關心,讓他感受到愛意。他說:「如果時光倒流,我會畀返3爺做設計... ...」阿Dee承認當時自己比較獨裁心急,單方面想為ERROR做事而忽略了隊友的想法,他也上了成長一課。他拒絕ERROR被分化,說:「想借舊屎(舊時)嚟搞分化嘅朋友,麻煩你地慳返啖氣,四為一體,四位一體,一世人兩兄弟有你有我,我地四個都知唔係口號,未來我地只會更團結,把握機會做更多好作品娛樂大家!」

梁業(肥仔)也回應:「過咗去嘅嘢就由佢過去啦,四歸一超於一切領域,相信我哋會越做越好。」保錡轉載ERROR 4子的照片與漫畫,留言:「一世人兩兄有你有我 唔洗講咁多」,4子互撐,ERROR真係好團結!

(即時娛樂)