鍾舒祺指鍾舒漫受訪時被陳潔玲推開︰你唔好再掂我家姐 (13:15)

文章日期:2021年09月04日

鍾舒漫與前落選港姐陳潔玲去年發生生意糾紛,鍾舒漫入稟向對方追討4萬元,案件昨日在西九龍法院的小額錢債審裁處裁決,鍾舒漫獲判勝訴,陳潔玲向她賠償43,560元及訟費1183元。鍾舒漫在胞妹鍾舒祺陪同下在法院外受訪時,突遭陳潔玲騎劫訪問,鍾舒漫和妹妹耳語後決定讓她先受訪,自己就待在一旁等候。

鍾舒祺昨晚在社交平台上載事發時的片段,可見陳潔玲闖入鏡頭時先搭住鍾舒漫膊頭,將她輕輕推後。從「TVB娛樂新聞台」的facebook片段亦可見到有關畫面,未知陳潔玲當時是否一時心急才如此。鍾舒祺發火說︰「做訪問都要有規矩,俾你騎劫咗個訪問,你鍾意講我哋俾你講,但係唔好郁手郁腳,你仲要推開我家姐,就係為咗攞個鏡頭,真係好冇禮貌,唔該你以後唔好再掂我家姐......誰冇過錯?知錯能改就得。家姐拒絕你一齊做訪問,你鍾意做咪俾你做囉,之後你要道歉都仲要人哋行過嚟你面前俾你道歉!小姐你冇事呀嘛?你嘅行為一啲都唔值得人尊重。」

(即時娛樂)

16 小時

相關字詞﹕鍾舒祺 鍾舒漫 陳潔玲