Ig追蹤人數持續下跌 193繼續被網民狙擊︰你搞我唔死㗎 (13:57)

文章日期:2021年09月04日

向來人氣高企的ERROR成員郭嘉駿(193),自為其服裝品牌的退款風波與網民起爭執後,社交平台Instagram(Ig)的追蹤人數連日下跌,由8月31日的41.4萬跌至今天(9月4日)下午1時半的40萬。

193繼續被網民狙擊,挖出他曾在TG group chat爆有ERROR成員唔識時裝但又想話事的對話紀錄,幸當事人何啟華(Dee)未有介懷,公開承認自己就是那個「唔識時裝但又想話事」的隊友,更指自己當時比較獨裁心急,事後自己也上了一課。阿Dee更揚言「未來我哋只會更團結」,叫想分化他們的人「慳番啖氣」。

對有網民呼籲其他人unfollow(取消追蹤)其社交網,193在Ig限時動態表示︰「你搞我唔死㗎﹗好多人都睇得好通透,唔係咁易被風帶向。」他更表示要幫襯其品牌的人始終會買。

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭嘉駿