師姐弟首度合唱|ANSONBEAN電力過盛 黃淑蔓小鹿亂撞 (12:50)

文章日期:2021年09月06日

剛加入樂壇的ANSONBEAN(陳毅燊),為了挑戰不同音樂任務,公司安排了從英國放暑假回港的師姐Feanna(黃淑蔓),在寰亞音樂的頻道,炮製一場mini LIVE show,雖然初次見面,但2人愈唱愈合拍,不時四目交投又傻笑,充滿青春浪漫氣氛。

初次見面,身為「寰亞孻女」的Feanna搞笑地澄清:「雖然ANSONBEAN係我師弟,但我依然係『寰亞孻女』(年紀最細),我之前喺一個show裏面見過ANSONBEAN,我同佢打招呼,但佢好冷淡同我講Hello,可能佢以為我係fans囉。」

他們合唱ANSONBEAN首支派台歌《CRUSH(oh no!)》和AGA(江海迦)的《CityPop》。原本表現從容的Feanna,突然變得怕醜,她事後解釋:「我一直要求公司搵個靚仔同我合作,終於實現願望,我小鹿亂撞咗好耐,完全唔敢同ANSONBEAN對望,佢一望我,我就縮,尤其唱《CRUSH(oh no!)》啲歌詞太sweet,你明唔明ANSONBEAN對住我唱啲咁sweet嘅嘢,我唔得喇!」師姐被自己電暈,ANSONBEAN卻一臉無辜:「我係好驚,扮唔驚,第一次咁樣唱歌,Feanna又好勁,唱嘅時候其實好緊張,加上現場冷氣有啲凍,我有啲坐立不安。」

之後合唱《CityPop》時,明顯有默契,愈唱愈有水準,問到會否向公司提出炮製合唱歌,Feanna贊成:「好呀!好想試吓Rap,ANSONBEAN咁正,佢仲可以教我跳舞。」ANSONBEAN也和應:「好想合作呀!係一件好事。」

(即時娛樂)