暑假玩到盡|與羅天宇緋聞被擺上枱 何依婷喊完遭「圍攻」  (13:09)

文章日期:2021年09月06日

無綫節目《開心大綜藝之暑假玩到盡》昨(5日)晚播出第三集。何依婷在分組懲罰中因為忽然落淚,嚇至主持林盛斌(Bob)投降,臨時決定取消其相關懲罰,並將衣夾拋走,場面搞笑;但在之後的環節依婷再未獲善待,無論是潑水還是玩瀡「長命梯」,眾人均圍攻她:「你有冇喊㗎?」、「佢又喊喇佢又喊喇?水位上升喇!」,令依婷十分尷尬。問答環節中,區永權再追問依婷:「你上次見羅天宇屋企人帶咗啲乜?」依婷淡定回應:「我同佢唔係好熟㗎咋!」

朱智賢同樣遭主持將戀事擺上枱,未知是畏高還是膽小,朱朱瀡「長命梯」時,遲遲不肯下來,結果依婷完成賽事後,朱朱還呆在起點,Bob忍不住笑稱:「你落嚟啦!謝東閔即娶你呀!」邵珮詩則與朱朱相反,連續兩次於主持還未喊開始,就搶閘從「長命梯」瀡下來,結果要三度重賽,翟威廉搞笑「投訴」謂:「你到底想唔想收工?唔好逼我!」

翟威廉於昨晚一集終於開齋獲勝,遭Bob禁不住窒他:「玩咗咁多集,翟威廉終於第一次正式攞到分,你真係好犀利呀!」但可惜的是,到了決勝局,翟威廉再次失威,在組員近乎全勝的情況下,再度輸給楊潮凱,遭組員嚴重投訴,並紛紛表示要離隊過檔,場面搞笑。

(即時娛樂)