首演暖男角色|動作演員張文傑跟梁詠琪拍MV:興奮又擔心 (13:35)

文章日期:2021年09月06日

動作演員張文傑早前收到拍攝梁詠琪(Gigi)新歌《流金歲月》MV邀請,視Gigi為女神的他興奮說:「緊張咗幾日,拍攝當日坐車到現場時,仲好緊張,我好耐冇試過咁緊張!我好喜歡睇《初戀無限Touch》,希望有一日做佢嘅沈志康(陳曉東飾演),仲好記得佢唱:『地下鐵碰着他』。」

張文傑初時還以為要拍動作打鬥場面,當導演告訴他在MV演繹前夫一角,回顧結婚後甜蜜幸福時光畫面,他心情複雜:「好興奮又好膽心,除咗動作戲分,我一直都想挑戰唔同角色,但擔心自己演得唔好,因為未試過演繹溫馨角色。」

拍攝當日見到Gigi時,張文傑表現投入:「已經唔可以尷尬,要忘記緊張,只係全程投入,已經當咗Gigi係我最愛嘅人,望住佢,幻想同佢一齊時候嘅美好,一路感覺到好甜美。」

張文傑還感謝導演Maggie:「我想講呢個導演真係好大膽,我有少少懷疑導演係咪認錯人。今次演繹呢個角色,畀人睇到我嘅另一面,畀人知道我唔係淨係識得打打殺殺,不過好難抽離角色,因為我掛住Gigi幾日,個心好囉囉攣。」

(即時娛樂)