就快40歲|胡定欣感激粉絲辦相展:勾起屬於我哋嘅回憶 (16:00)

文章日期:2021年09月06日

9月9日是視后胡定欣的40歲生日,雖然定欣單身一段時間,但她朋友眾多,一班粉絲更為她炮製驚喜,原來fans為她舉行展覽。定欣在社交網貼了多張相片,見到展覽內有多篇她的剪報及多張靚相,還有入行後的珍貴時刻及歌詞等,定欣感激說:「感激,感謝。一張張有你地陪伴住渡過,事業上大大小小重要時刻的相片,勾起一連串屬於我哋嘅回憶!感激一路以來嘅支持同陪伴,呢條路走到今日依然留喺我身邊!有你哋喺身邊,我並不孤獨!非常感謝你哋在今年生日,送咗呢一份咁大咁有心思咁有意義嘅禮物俾我!我應承你哋,我會更加努力做好我自己,工作上有更加好嘅角色好嘅作品俾你哋見到!創造更加多屬於我地嘅回憶!」

定欣昨晚再留言:「多謝!非常多謝每一位今(昨)日親身到來支持,欣賞我Fan Club送俾我的第一個相展,聽說反應好好,當中亦有素未謀面的朋友,大家亦留咗段時間,睇得好開心,我一班Fans的付出好值得!再一次多謝你哋!」

(即時娛樂)