承受網絡欺凌|傅穎心臟變得強大:見識到黑白顛倒世界 (17:27)

文章日期:2021年09月06日

前Cookies成員傅穎近年轉戰內地,日前她拍短片分享「不上位又不上岸,到底想怎樣」的心聲,她堅拒以潛規則上位,又指若是OK的話,應該在很年輕時候就OK,不用到快將37歲時才OK這事情;傅穎又表示入行多年,到現在已沒想自己會紅,只想做光明磊落的人,不想做一些會後悔及違背良心的事。

傅穎談娛樂圈潛規則片段曝光後,即惹來不少網民留言及負評,傅穎今天在Instagram撰長文寫道:「我真係寧願唔要新聞都唔想要負面新聞,唔係個個人都咁鍾意做自己新聞嘅。」

她表示該片段全程5分鐘:「無時間睇嘅建議先點贊收藏,唔好睇啲唔睇啲,我講嘅內容僅代表自己+應對朋友A同B嘅言論(放心 我真係唔係嬲緊),世代唔同啦,與其俾人誤會,不如自己澄清番,要知道,就算世道點唔同,都仲係有好多人信媒體支筆,對當事人梗係有影響啦!

雖然係你哋要寫,但轉個頭我又俾人話係自己做新聞,俾人話完之後仲要忍氣吞聲,然後仲要俾人懷疑人品問題,(有好多人睇到我成日俾人寫,就以為我自己勁放料 我的天),舊年我喺香港絕對感受到,某啲同行對我嘅質疑(~)。」

之後傅穎又談到網絡欺凌及網絡暴力,她寫道:「唔係個個人可以承受到㗎,你哋如果上網摷返以前點寫我,你哋應該會好奇,我係點樣可以繼續生存到,我都好多謝大家幫我,煉就咗一個更強大嘅心臟,俾我見識到黑白顛倒嘅世界,以前細個真係見識少,但我相信,呢個世界唔會永遠都係咁~為自己發聲,係我嘅本分,而人哋信唔信,就唔關我事啦﹗Have a nice day﹗」

(即時娛樂)