幫緊你應援團|為媽媽級鏡粉送驚喜 Lokman:生命係可以影響生命 (18:03)

文章日期:2021年09月06日

ViuTV全新節目《幫緊你應援團》今晚(6日)首播,MIRROR成員Lokman(楊樂文)、Tiger(邱傲然)及Alton(王智德)伙拍岑樂怡(阿妹)組成應援團,他們於節目中接受不同委託,為主角完成夢想,送出驚喜,亦為廣大觀眾送上暖意。

今晚播出的第一集,Lokman與阿妹度橋為本集主角Catherine送上驚喜。單親媽媽Catherine辛苦湊大兩名子女,最近受子女及朋友影響,開始留意ViuTV及MIRROR,而全家更成為「鏡粉」,Catherine是Jer(柳應廷)的「鐵粉」,仔女分別是AK(江𤒹生)及Jeremy(李駿傑)粉絲。Catherine更加入「粉絲媽媽團」,與一眾媽媽級鏡粉分享子女經之外,一同分享追星喜悅。

Lokman指Catherine因MIRROR,拉近與仔女的距離,這件事很神奇,「我哋嘅責任唔係咁簡單,我哋有好多存在嘅原因,原來生命真係可以影響生命」。

他想出「假錄影 真驚喜」的點子,先叫媽媽團成員及其子女,一齊學跳舞拍片給MIRROR,原來驚喜在後頭,錄影當天MIRROR成員AK、Tiger及Alton神秘現身,令現場媽媽與小朋友們喜出望外。MIRROR三子更為Catherine仔女,送上全隊親筆簽名Box Set及「生啤(Sound Bear)」公仔,令他們高興得哭了出來。

(即時娛樂)