大住肚返學|陳嘉寶佗B重返校園當旁聽生 修讀寫作課程 (19:39)

文章日期:2021年09月07日

陳嘉寶(Anjaylia)「三年抱三」,懷有第3胎的Anjaylia,預產期於年底,她既開心又興奮,加上懷孕期十分舒服,多個月來變成了大食媽媽,加上Anjaylia的媽媽與奶奶,親身主理愛心養胎料理與湯水,令Anjaylia增磅,最近連醫生也建議她不宜過量飲食,她說:「其實三胎都佗得好舒服,今胎都冇乜特別反應,只係大食咗同肥咗,醫生都同我講,以我嘅身形,唔應該食太多,因為怕生唔出,BB太大怕我難生、辛苦,我反而要留意食量。」

最近家中正裝修,兩女又開始上學,同時維持工作,Anjaylia也處理得頭頭是道,她說:「我依然繼續work life balance,兩個女都要返學,要一路跟住大女返學嘅嘢,呢兩星期又要開始計劃幫細女報學前班,自己又一路有寫作嘅工作。其實依家佗住BB仲輕鬆,出咗世反而要放好多時間,我成日覺得做媽咪,佗住BB嘅時候係最方便,生咗就有排搞,所以趁依家會繼續做。」 

Anjaylia最近上一個跟寫作有關課程,並當旁聽生,初試大肚返學滋味,Anjaylia笑說:「嚟緊我會去上一個課程,係有關寫作嘅,重新去做學生,大住個肚去大學上堂,外國就見好多,我就未試過,都幾得意呀!學多啲嘢係好開心、好期待。完美地諗讀完個課程就可以生喇,跟住就坐月,之後又睇吓新一個學期,有冇機會可以再讀。趁住有時間就選擇自己喜歡做嘅事,追求夢想,係畀小朋友一個教材、一個好榜樣。」

(即時娛樂)