唔擔心男友偷食|七師傅揀姜濤做老公 Anson Kong做一夜情對象 (16:18)

文章日期:2021年09月09日

DJ林柏希(William)在一個網上新平台主持新節目《月傾會》,首集嘉賓請來人氣玄學家七仙羽(七師傅)。無所不談的七師傅,大談愛情經,講到她的外籍男友Gerald,問她怕不怕男友偷食,七師傅表示不擔心:「我錢咁多…我好信任,我從來唔睇人電話,我從來唔會話去跟蹤,我覺得需要畀人一啲自由,同埋就算啲男人偷食都係OK㗎!」

講完男友,七師傅表示最多人找她「斬小三」作法,師傅有求必應,更表示一定會幫大婆「斬小三」。談及玄學界師傅之間的明爭暗鬥,七師傅首次透露曾被一位已婚且有一女的男師傅落降頭,她說:「佢知我唔係咁容易惹㗎,佢害唔到我之後,跟住瀨咗嘢!佢係師傅嚟嘅,佢話對唔住,我問點解要害我,佢話因為嬲囉、憎恨囉,你後生、你出名過我,搵錢多過我,嬲咪搞你囉!男人師傅,佢有個女,佢報應就係報喺個女身上,佢之前咬住我不放,落降頭搞我!」

爆完料後,節目最後有彩蛋環節《大膽答 冇膽食》,主持林柏希會問七師傅辛辣問題,如果七師傅不敢回答,就要接受懲罰,今次借出拍攝場地的餐廳,為節目炮製了「超級辣辣壽司」。師傅如果敢答,就要由主持林柏希代吃辣辣壽司。

大膽敢言的七師傅全部問題過關,更在節目中首度公開身分證,七仙羽原名叫「趙玲」,至於女人的年齡秘密,師傅就表示自己是「永遠的18歲」,她還笑認自己仍是處女之身。

林柏希要七師傅從MIRROR十二子,選出誰是老公、男朋友和一夜情對象人選。揀老公的話,七師傅毫不猶疑揀了姜濤,她說:「姜濤,因為佢係處男,我係處女!」至於男朋友呢?「我要Frankie(陳瑞輝)!好靚仔呀,追求MIRROR梗係貪靚仔啦。」至於一夜情對手,七師傅就選擇Anson Kong(江𤒹生),她說:「因為佢令到人產生到慾念,好陽光,皮膚又好黑,手瓜好強壯!」

(即時娛樂)