「拳王」跳出框框|趙善恆做PTFG之王:唔可以浪費機會 (22:47)

文章日期:2021年09月09日

趙善恆早前執導兼主演的電影《一秒拳王》叫好又叫座,他主演的另一部新作、於本月22日上映的《#PTGF出租女友》則屬獵奇式話題片,跟他過往的作品截然不同。《#PTGF》改編自真人真事網絡小說,恆仔飾演的PTGF之王「家俊」是真有其人。

恆仔表示起初接拍時確曾猶疑,「作為一個演員,無論任何類型電影都想挑戰,當然PTGF唔係我熟悉題材同類型。我拎劇本後自己都猶疑,『家俊』呢個角色自己做唔做到?做唔做得好呢?跟住同經理人商量,佢同我講好簡單,想做演員就去挑戰。都諗咗一段時間,係嘅,係應該要做同埋試煉演技,加埋蕭定一先生親自打嚟同我講,我覺得唔可以浪費機會,因為喺香港做電影演員嘅機會係好難得,就決定做呢個角色同埋盡能力演好」。

要演一個PTGF之王的角色,恆仔跟導演鄭峰嵐亦商量過「家俊」玩PTGF及沉迷的原因,恆仔說:「去沉迷PTGF係愛情觀念同其他人唔同,同埋受過好嚴重傷害,於是開始接觸而迷失自己。」

正因為角色沉迷PTGF囡囡,所以片內有多位PTGF出現,包括鄧月平、郭奕芯、張沛樂(沙律)、馬俊怡(Rose Ma)、程美段等。電影公司推出宣傳片後,網民都指恆仔好艷福,他笑說:「戲裏面係有好多女演員一齊演,但實際上對我嚟講,重點都係同『芷純』(鄧月平飾)嘅愛情線。」

「家俊」沉迷PTGF世界,直至遇上PTGF「芷純」,才令他再次相信愛情。片中描述兩人的愛既複雜又真摯,有一幕他們在天台手持小煙花棒慶祝生日的戲分,儼如兩小無猜,甜蜜又浪漫。恆仔首次和鄧月平合作,出奇地合拍,他說:「我覺得好快有默契,電影開拍前有圍讀,大家肯商量,喺現場拍戲,拍攝到最後一刻,大家諗緊呢兩個人嘅關係有冇得再深刻,我覺得呢次係非常好嘅體驗。」

(即時娛樂)