《幫緊你應援團》獲觀眾大讚 高層魯庭暉剖析ViuTV節目成功原因 (18:50)

文章日期:2021年09月10日

男團MIRROR、ERROR今年人氣急升,連帶ViuTV的節目也愈來愈多人留意。剛於今個星期一首播的《幫緊你應援團》獲不少觀眾關注,大讚節目助不同人士達成願望,非常有愛。

ViuTV高層魯庭暉在社交平台上載昨晚播出一集《幫緊你》的照片,分享ViuTV節目之所以能吸引觀眾眼球的特質。他說︰「ViuTV嘅同事,有無咩最大共同特質?有人話係年輕。傻啦,我哋10幾歲到60幾都有,有一次,阿金生(金廣誠)同我去見人,前輩嚟嘅,金生識咗好多年,我第一次見。金生介紹我︰呢位係我老細。可能因為嗰度環境有啲嘈,前輩聽唔清楚,反問:呢個係你個細仔?金生尷尬到一個點,因為計一計,佢堅生得我出。係呀,佢同好多同事都唔年輕㗎(咁佢哋又係young at heart嘅)。不過年齡,應該唔係最大共同特質囉。咁係咪創意?一時時啦,我office有個list,叫『到底我當時諗緊啲乜』。陳列出一眾我當時approve咗,但做咗出嚟之後我睇完想燒片嘅節目。咁無嘅,係咁㗎啦,要得創意之果,必經創作之痛啩。」

魯庭暉回憶幾星期前跟幾位不同部門的同事開會,當時大家悶悶哋就轉話題,討論《七救星》P1X3L做嘉賓一集。他說當時同事A指該集內容感動,問P1X3L何時出新歌,同事B及同事C聞言均主動提意見,稱他們的部門可以作出相應的配合。魯庭暉說︰「我睇住佢哋講,我諗咗一吓。其實單嘢唔係好關佢哋事,佢哋唔係用嗰隻旁觀心態講緊其他部門壞話,佢哋係覺得節目做得好,上咗心,戥件事心急,想盡力諗方法再幫一吓件事,唔想浪費一個幫到人嘅timing。咁嘅,或者我哋有啲嘢好睇,有啲嘢好難睇。有時做得ok,有時做得好差。不過,呢班人,個底,應該好心地。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕幫緊你應援團 魯庭暉