想像前世情人將來結婚畫面 張繼聰爆4歲囡囡「墮入愛河」 (13:15)

文章日期:2021年09月12日

張繼聰和老婆謝安琪婚後育有一對仔女,4歲半的囡囡張靖已經開學,昨晚阿聰在社交網貼片,爆料指囡囡已「墮入愛河」﹑自己被囡囡請食檸檬﹑更想像到將來女兒結婚畫面,十分搞笑,阿聰說:「我成日都好驚呢一日來臨,但原來呢一日已經嚟咗,我諗我個女已經『墮入愛河』,自從佢返學之後,佢成日都會提住一個男仔嘅名,成日都話要同呢個男同學去迪士尼﹑去食Pizza﹑去溜冰,總之要做啲咩,都要同嗰個男仔一齊。

每晚瞓覺仲好開心話要快啲瞓,因為第二朝返學,要見到呢個同學,我話:『好吖,去邊都好,我可唔可以一齊?』,佢話唔可以,只可以佢哋兩個,我梗係冇嘢啦,但其實內心...前幾日,佢哋學校搞party,我終於見到嗰個男仔,我同個女講:『不如你同個同學影張相吖,我個女話好呀』,於是佢拖住我跑去搵嗰個男仔,嗰一嘢有少少似佢第日結婚,我喺教堂拖住佢咁樣,去到個男仔度,我同個小朋友講:『我哋可唔可以影張相呀?』嗰個男仔望下我﹑再望下我個女,好輕描淡寫講咗句:『唔可以。』嗰一嘢,我都呆一呆,識玩,有前途。我當年都係用呢一招...我唔想再講喇﹗」

(即時娛樂)