古巨基擔任網上選秀節目淘汰賽評判 睇完學員演出嗌黐線 (21:35)

文章日期:2021年09月14日

由「冤枉娛樂」主辦的網上選秀節目《冤枉新秀訓練營》日前於九展Music Zone舉行十一強終極淘汰賽,由古巨基(基仔)、周勵淇、森美、泳兒及陳家樂這5位星級評判,根據一眾學員的表現選出終極五強,冠軍則由網民一人一票於最後五強中選出。其中基仔、周勵淇及森美透露自己的評分準則,基仔表示不會以評判心態對待表演,「我純粹來同大家分享一下有乜嘢地方可以更好、要注意,有啲乜嘢優點要堅持住,係一啲經驗上嘅分享」。森美說自己會受到現場觀眾反應的影響,周勵淇則會看整體表現。

11位學員施展渾身解數演出,其中劉若寶(Polly)是唯一一位以戲劇加歌曲作為比賽項目的學員,表演期間,基仔及周勵淇均忍不住眼濕濕。基仔點評時一度哽咽,他說:「我的感受好大,係因為我做咗爸爸……令到我好有啓發,要珍惜身邊家人、愛人。好犀利係在於因為時間好短,咁短時間你可以講出一個令人動人嘅故事,哪怕係比較簡單,但你做到咗!」周勵淇表示:「我作為演員,喊戲其實唔係好難,我覺得感動到人先係最難。帶動到我的情緒,令我諗番起我爸爸,恭喜你,你好成功,我都好希望有機會同你合作。」

當中年紀最小、只有17歲的黃明德(Dark)選擇跟哥哥以結他自彈自唱《Photograph》,演唱過後,基仔大呼「黐線」,「我一路聽,心裏面一路有兩個字『黐線』,聽晒後有5個字『好聽到黐線』!我好大膽咁講一句,如果你冇入到……冇畀唱片公司簽,你通知我一聲得唔得呀?因為我覺得佢哋走寶」。

最後劉若寶、黃明德跟黎展峯(Andy)、鄧灝朗(Adam)及易明揮(Tachi)躋身五強,五強決賽今晚於「冤枉娛樂」YouTube頻道播出,網民可於最後五強中選出心目中冠軍。

(即時娛樂)