麥明山取得整形外科專科醫生資格 麥明詩︰超級為你驕傲 (13:18)

文章日期:2021年09月15日

「十優港姐」麥明詩(Louisa)2019年底淡出娛樂圈,與無綫改簽一年一騷,投入律師行業,在著名跨國顧問公司擔任商業顧問。Louisa的家一門兩傑,兄長麥明山(Vincent)也非常優秀,2013年香港中文大學醫學院畢業後,在屯門醫院一邊工作一邊讀書,日前終於修畢專科課程,取得整形外科專科醫生資格。

Louisa與爸媽,以及麥明山的女朋友也有出席畢業禮,麥爸爸及麥媽媽更揸機為麥明山及其女友影合照。Louisa在社交平台上載照片,留言恭喜哥哥。她中英夾雜地說︰「非常恭喜我哥正式成為整形外科專家,獲得整形外科金獎(班級第一),超級為你驕傲﹗你終於專科畢業啦!由細到大見到你讀書嘅努力,on call 36嘅辛苦,成日食食下飯衝返去醫院,仲要返住工咁溫書去應付專科考試。整形外科一啲都唔容易,有時候你做手術一做就十幾個鐘,要治療、重建嘅傷患每個都唔同。麥明山你得咗啦!另外恭喜我爸媽養育咗佢哋兒子成為一個咁好嘅醫生。btw,佢係我阿哥唔係我細佬。ps,唔知你哋有冇人喺屯門醫院撞過佢呢?pps,對整形外科醫生嚟講,醫美只係一部分醫生會做嘅嘢,佢哋仲有好多其他手術,例如兔唇重建,癌症切割手術後重建,燒傷,意外後面部重建等等~」

相關新聞︰麥明詩夾份送手表賀哥哥麥明山整形外科專科畢業

(即時娛樂)

相關字詞﹕麥明詩 麥明山