熊黛林陳嘉寶親子佈置賀中秋 ANSONBEAN喼弗戒食月餅 (16:20)

文章日期:2021年09月19日

熊黛林(Lynn)、陳嘉寶(Anjaylia)、陳毅燊(ANSONBEAN)與劉沛蘅(Hillary)預祝大家中秋節快樂。

Lynn與孖女Kaylor和Lyvia花心思在家中佈置,製作小燈籠和貼貼紙,共度親子時光。Lynn說:「今年中秋節好難忘,因為BB之前仲細,未明白中秋節意思,佢哋慢慢長大,今年已明白乜嘢係中秋節,我都有同佢哋講,月亮上面有個姐姐叫嫦娥,入面仲有隻兔仔,佢哋好開心,今年可以同佢哋佈置屋企,又可以當親子活動,同時教佢哋中秋節嘅傳統習俗。」

Lynn表示本來要到內地工作,她笑言幸好工作檔期延遲,令她可與家人在港共度佳節團圓,她說:「我哋係比較傳統嘅家庭,每逢過節都會一家人齊整咁食飯,今年更加唔例外。」

年底生B的Anjaylia今年中秋節一如既往,與家人熱鬧共度,她更走訪舊式燈籠店尋找兒時回憶,她稱:「中秋節傳統會同屋企人食飯,食完飯後最開心嘅都係食,媽咪會整芋頭仔、買碌柚、有唔同款式月餅,林林總總,鋪到全枱面都係,大人會邊食邊傾偈,小朋友就玩燈籠。我最難忘係細個時,有一個用玻璃紙做嘅宮廷款式燈籠,大個咗想搵返嗰款燈籠嘅時候,已經搵唔返。因為囡囡已經識得玩燈籠,所以今年特登去返傳統嘅舖頭,問吓有冇呢款燈籠,可惜師傅話冇做喇,最後揀咗小金魚燈籠畀囡囡。」Anjaylia笑言跟兩個女DIY燈籠,可惜未到中秋節,燈籠已被「解體」,十分搞笑!

ANSONBEAN在中秋節跟家人團圓慶祝,他說:「今年嘅中秋幾難忘,因為工作需要,要好好喼弗,所以乜都唔食得。」ANSONBEAN感恩出道以來獲大家愛戴,趁着中秋節,他準備了心意禮物,答謝幫助過他的人,「因為今年第一年出道,好想多謝一啲幫助過我嘅朋友,所以就準備咗一啲小禮物,希望大家中秋節快樂」。

(即時娛樂)