鄧麗欣《12日》獲選亞洲電影節開幕電影 (19:15)

文章日期:2021年09月22日

林愛華執導的《12夜》是寫實愛情經典,電影道出都市男女拍拖心態!時隔21年,林愛華再以編劇及導演角色拍攝《12日》,由鄧麗欣(Stephy)及馬志威主演,以12日帶出由拍拖到結婚,10年時間兩個人感情及關係變化。在《12日》還在後期製作階段時,電影公司傳來喜訊,電影被今年第18屆亞洲電影節選定為開幕電影,消息令台前幕後興奮,Stephy說:「好開心,因為今次是導演的另一延續,好有意思,自己剛完成電影後期配音同睇完試片,好鍾意部戲,咁快就有好消息,希望可以接踵而來。」

今日率先發放的電影節海報中,男女主角在鬧市燈影下背對背,Stephy望着遠方若有所思,馬志威則手插褲袋、閉着眼,中間有「愛情輪迴」四字,透出戀人間的無奈。Stephy直言《12日》是導演以一段10年感情中的12日,作為時間性去表達男女主角的感情變化,拍攝時已經好有感覺,「《12日》帶出兩個人相處,有無搵到一個舒服相處嘅方法,有無彼此妥協,明唔明白對方想要什麼?當中好幾場戲拍嘅時候同睇試片時,自己都有一種好深刻、難受感覺,相信有經歷過不同感情嘅朋友,無論男女都會有共鳴」。

馬志威同樣感到高興,他表示當年《12夜》都是伴住成長,可以同林愛華導演、Stephy合作更加榮幸,「第一次參與嘅電影入圍亞洲電影節,好開心。之前無諗過有機會參與到《12日》,角色需要橫跨10年,對演員來講係一個挑戰。同Stephy合作好有得着,導演嘅愛情觀則比較獨特,拍愛情片嘅觸覺亦唔一樣,有別一般港產愛情片」。

(即時娛樂)