盧瀚霆新歌MV一人分飾兩角 上架一小時逾8.8萬點擊 (22:08)

文章日期:2021年09月22日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)今年第3首個人單曲《Megahit》今日推出,MV於晚上9時在YouTube首播,上架短短61分鐘已有逾8.8萬觀看次數。今次MV有故事性,Anson Lo除了騷舞功外,更一人分飾兩角,包括油站見習生及巨星盧瀚霆,後來他們互換身分。客串演出的ERROR成員阿Dee(何啟華)飾壞蛋司機,綁架了鄧麗英;鄭欣宜演油站貴賓,跟Anson Lo有不少互動;鄭中基(Ronald)則演神秘快閃舞者,他更知道Anson Lo互換身分一事。

不少網民留言讚《Megahit》好聽,MV好睇,又指歌詞很洗腦,「好正呀個MV,教主跳舞好睇就梗㗎啦,每一個表情都好可愛,從來無見過咁得意嘅加油站員工,仲有同唔同嘉賓嘅互動都好加分,尤其係最尾Ronald嘅uh oh uh oh uh oh,感激Wyman幫手寫詞,要慢慢再聽多幾十次諗吓歌詞嘅意思,越聽越鍾意,教主加油」、「今次個MV實在太正!有故事有娛樂好精彩!每睇一次都得到唔同嘅message,教主好嘢,仲有多謝前輩s參與Anson Lo新歌MV,好有睇頭呀!唔講住 睇多次先」。

(即時娛樂)