C AllStar預告跟Dear Jane首度合作拍電視節目 (18:08)

文章日期:2021年09月24日

樂隊Dear Jane昨晚(23日)在紅館舉行第三場《Dear Jane Pendulum Tour 2021》演唱會,捧場嘉賓包括徐濠縈、湯怡、林欣彤及樂隊One Promise。

經過兩晚演出,Dear Jane表現愈戰愈勇,在獨唱部分,Jackal(伍漢邦)與Nice(黎俊華)繼續教觀眾跳舞,Howie(翁厚樑)亦不甘示弱說:「佢哋個個都有手勢,我都要,一齊做個Rock and Roll手勢先,我哋要返去80年代!」 

繼AGA及「試當真」驚喜現身後,昨晚邀請C AllStar擔任表演嘉賓,兩個單位首度於音樂上合作。剛於7月完成紅館騷的C AllStar,再踏紅館台板仍然興奮,與Dear Jane合唱《集合吧!地球保衛隊》,C AllStar表示短時間內,再到紅館演出很興奮,談到與Dear Jane的關係,他們說:「我哋同行咁多年,講得最多嗰句係『Good Show』,因為次次都係來去匆匆,今(昨)晚係第一次喺音樂上合作,係咪好想睇我哋多啲合作呢?」 

On仔(陳健安)透露他們將合作拍攝電視節目:「預告下先,嚟緊有個電視節目係講樂隊、組合,我哋同Dear Jane會有啲crossover,今次唔止音樂上,我哋係會打籃球。」Jase(何建曦)即自嘲說:「一睇我哋身形,就知我哋打籃球出身啦,睇下我哋身唔過一米七,點可以打贏Jackal?」接着,他們獻唱《留下來的人》,全場以電話燈營造星海,場面感動。

(即時娛樂)