陳卓賢認敏感兼迷惘 跟Do姐真誠對話 剖白內心世界 (19:40)

文章日期:2021年09月24日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)今日接受鄭裕玲(Do姐)電台節目《口水多過浪花》,Do姐探究Ian內心世界,她關心Ian:「開唔開心?」Ian說:「整體生活開心,但開心生活難免有啲唔開心,人嘅情緒一定有Up and down。」Do姐坦言覺得Ian個人好敏感,Ian也直認不諱:「都Sensitive(敏感),因為周邊環境﹑身邊嘅聲音﹑或者人哋對我表達嘅所有嘢,都好Sensitive,我都係近年先發覺係咁。」

MIRROR大受歡迎,Do姐問Ian有沒有因為受歡迎而令他Overwhelming(不知所措),Ian說:「其實真係好Overwhelm,一方面好感恩同開心,好難得有機會做到自己鍾意嘅嘢,亦有人支持你,呢樣嘢好幸福感覺,呢個係客觀事實,但同時亦有唔適應同唔習慣,仲摸緊我同呢啲嘢點好好相處,點樣擁抱呢啲突然間唔同嘅嘢呢?」

Do姐再問Ian是否踏入迷惘期?他說:「成日都會諗呢啲,依家係迷惘期,有時得到一啲嘢,我唔係即係慶祝,反而我諗下一步,如果之後承接唔到會點算,個壓力會愈來愈大,因為我覺得今日要畀噚日嘅自己好啲。(有冇空間畀自己開心?你要畀自己開心期?)好坦白,有一段頗長時間,聽到Comment,唔係太清楚大家覺得真心好聽,定係一啲客氣說話。(嗰啲係乜嘢人?)Even係信得過朋友,我都有保留心態,我都唔知點解,可能自己性格。(自信嗎?)真係睇咩部分,我覺得自己正常,唔算好自信,對自己做出嚟嘅嘢,永遠都要做得好啲。好似之前開完concert返家,七﹑八成都失眠,喺度諗邊個位做得好啲。

(好方面睇不斷要求進步,但唔好呢會令自己困擾?)迷惘嘅係條橡筋有時鬆下,長期拉得太緊,我仲搵緊點調節到收放自如少少。(依家拉成點?)我諗都好繃緊。(有啲乜嘢幫到你?)我同身邊朋友Share,會Release少少,呢個係我性格缺陷,同身邊好好朋友都唔會分享真實心情,全部擺喺自己度,長期積住一啲嘢冇清,愈來愈緊,唔識鬆。(唱歌同做戲release?)我唔係擅長演戲嘅人,但拍攝期間好舒服,好似暫時放低陳卓賢身分,演緊個角色生活,會放鬆同舒服少少,好奇怪,唔知點解唔係好享受做自己,一做自己就好大壓力,呢樣唔係幾好。(要搵出處release?運動幫到你?)會呀,運動會幫到我,以前做運動員心態都幫我好多,訓練好少少心理質素,以前有訓練﹑打過比賽,心理質素訓練過,應對方面會好少少。」

Do姐坦言就算Ian找朋友閒談,其實也不算抒發好多,Do姐睇得相當通透,她說:「你不斷尋求答案,但答案係乜嘢呢?唔知,個答案喺你面前,以為係答案,但打開咗之後,嗰個唔係答案,你會繼續迷惘同敏感下去?係你咁嘅人? 」Ian聞言說:「Do姐你好勁﹗(你好難開心,要諗啲好嘢?)我由細到大預備做一啲嘢,會諗最壞結果,我會做咗最壞打算,如果有嘢發生,可以冇問題,但諗下諗下就變咗每樣嘢會諗差啲先。(鑽牛角尖?)會呀﹗有時係咁樣。(做瑜伽?)冇,但我做gym,前排唱歌有個諗法,本身好享受鍾意玩,同排球好似,後來變成責任同工作,我要做好啲,變相有壓力,做得唔好會有批評,我有啲怕呢樣嘢。(批評負評一定有?)我又ok,做得唔好要接受,自己畀自己壓力更加大」

對於很多人都關心Ian,Ian說:「呢樣係好感恩,但都唔識點handle,由細到大覺得情緒係自己嘅嘢,自己有情緒要自己控制,不停內裏抗衡。做幕前傳遞正能量係重要,令大家有啟發同開心,好過只係大家關心你係咪唔開心,我係過意唔去嘅,我又唔係長期唔開心,只不過有時遇到嘅嘢,自己諗好多,身邊唔係冇人分享,自己缺陷,我唔係好同人分享,有時從某啲渠道表達出嚟,會令人好擔心。(同MIRROR好好兄弟?)有嘅,但老實講唔係太傾心事,大家都關心我。」他又指副隊長江𤒹生(AK)主動關心隊友。

(即時娛樂)