鮑起靜那些年靚爆造型曝光 梁舜燕孫仔阮浩棕登場 (21:15)

文章日期:2021年09月24日

鮑起靜(鮑姐)在劇集《我家無難事》飾演角色羅美蘭,雖然在第四集已經離世,但由於演活了為子女勞心勞力的樂觀好媽媽,加上「離世」後獲監製王心慰巧妙地安排「現身」,故仍備受關注。近日無綫官方社交網,推出了一條鮑姐接受賈思樂及陳玉蓮挑戰玩心理測驗的短片,短片所見年輕時的鮑姐不但與現在一樣平易近人,而且五官標緻,笑起上來相當甜美,更讓人意外的是,鮑姐當年的打扮現在看起來毫無違和感。

對於鮑姐陳年靚Look曝光,網民相當驚喜:「鮑姐後生真係好靚,遺傳基因好強,鮑方叔叔!超鍾意睇佢兩父女做戲。」有網民還指出鮑姐年輕時有楊恭如、陳自瑤及黃造時的影子,更笑言下次若要找人演鮑姐年輕版,可考慮起用陳自瑤。

昨晚《我》劇講到年輕版羅美蘭(楊卓娜飾)遭到年輕版郭忠石(阮浩棕飾)打劫,但由於忠石的拍檔色心起,忠石由劫財變英雄救美,二人因而結緣。現年30歲的阮浩棕,是「上等人」梁舜燕孫仔,擁有優良基因的他,數年前已被王心慰看中:「幾年前見佢已經覺得佢好Charm,近年再見佢,可能多咗人生閱歷,覺得佢成熟咗同Man咗,有種亦正亦邪感覺,好適合演年輕版忠石。」

(即時娛樂)