追星追到去英國 逾200「神徒」圍住盧瀚霆人型紙板狂影 (19:55)

文章日期:2021年09月27日

MIRROR的12位成員人氣銳不可擋,他們的粉絲更追星追到去外國!繼陳卓賢粉絲「Hellosss」在英國為偶像應援、呂爵安的一班美國粉絲「爵屎」,在美國準備大型流動屏幕車應援,連環播放《小諧星》、《E先生連環不幸事件》、《IGNITED》MV;「教主」盧瀚霆(Anson Lo)的粉絲「神徒」亦不遑多讓,有網民在facebook專頁貼相,相中見到大批「神徒」在英國大笨鐘前,圍住Anson Lo的人型紙板狂影,該網民表示老婆追教主追到去英國:「一心諗住去咗英國唔使再同『前妻』去天星碼頭打卡影Anson Lo,點不知噚日都係要去大笨鐘前面影咗成粒鐘。#二百幾人圍住個紙板影影影 #點解英國都有咁多神徒。」

Anson Lo在Instagram貼了「#MegahitChallenge」,並問大家:「問題嚟啦:你哋識跳未呢?識跳就post岀嚟tag我啦!再Hashtag #MegahitChallenge,我會㩒入哩個Hashtag欣賞大家嘅作品~期待大家同我一齊完成。」至於新歌在YouTube上架4天,已破160萬View,成績理想。

(即時娛樂)

相關字詞﹕神徒 教主 盧瀚霆 英國