HotCha成《造星IV》參賽者最欣賞女團之一 張惠雅受寵若驚 (17:57)

文章日期:2021年09月28日

ViuTV節目《宵夜燒到過埋夜》由梁祖堯、BabyJohn(蔡瀚億)及陳俞希(Hailey)主持,他們互替對方籌劃3日2夜度身訂做本地遊。除了爆笑,他們更在熒幕上展示另一面真我。

明晚(29日)播出的一集,3人探訪張惠雅(Regen)在長洲經營的Café。作為《全民造星IV》導師之一的梁祖堯表示,因為今屆主力率領女團,參賽者必須在申請表上填寫「我最欣賞的女團」一項,「當然年紀最細嗰班(17-21歲)一定係寫Blackpink,但係25-30歲全部都係寫HotCha」。Regen笑言不知道原來HotCha以前這麼受歡迎,她感到意外:「因為以前無網絡,真係唔知有咁多人鍾意我哋。」

相識多年的Regen和Hailey互爆,原來大家曾分別跟同一個男生交往,令梁祖堯和BabyJohn大感驚訝。Hailey笑言之前二人分享情史時不小心發現:「我哋講前度嗰陣,心諗點解個男仔做嘅行為咁熟悉嘅,好似我經歷過咁。」但二人交情並無因而受損,梁祖堯開玩笑指「果然係好姊妹」。

(即時娛樂)