容祖兒出道22年 首次執導新歌MV 剖白感情世界 (17:01)

文章日期:2021年09月29日

今天(29日)是容祖兒出道22周年的日子,她趁着別具意義的紀念日,推出全新廣東作品《不配》,並首次親自操刀執導MV,祖兒坦言面對不少難題,她說:「以前被拍,但今次係發出指令,話畀cameraman、舞者知道呢個動作同歌詞嘅關係、點樣呈現出嚟,又要攞唔同鏡頭捕捉唔同角度,對我嚟講係有啲難度。」

雖說是「處女」執導,不過她首次「執導」是20年前,當年更找來吳彥祖任男主角,她說:「有歌迷畀我睇,嗰陣時參加商台活動,拍咗一首叫《何苦》嘅歌,不過係比較玩票形式,今次係認真嘅一次。與其話執導,不如話我用多個身分,將呢首歌想表達嘅情緒,完整咁呈現出嚟,令聽眾、樂迷更加明白我想唱啲乜嘢。」

入行22年的祖兒感觸甚深,「要堅持22年係一件唔容易嘅事,喺呢22年入面繼續遵守自己諾言、繼續成長,好多謝身邊每一個去幫助我嘅人、我嘅歌迷、我屋企人」。

(即時娛樂)