盧瀚霆江𤒹生深夜曬爆肌相 坤哥睇到流口水 吳嘉禧瞓唔着 (12:43)

文章日期:2021年09月30日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)及江𤒹生(Anson Kong;AK)赤膊上陣,騷肌及展示內褲邊為時尚品牌拍攝廣告,廣告未正式推出已引來全城哄動﹗品牌今日在社交網上載宣傳片。片段中,Anson Lo先展示其最拿手的連串跳舞動作,然後騷出一身肌肉;AK不但除下外套騷肌,還將牛仔褲掉落地,令不少粉絲留言「真係想攞咗我條命」、「好型呀」、「老闆型到咁」、「心跳加速」等。

Anson Lo和AK昨晚深夜在社交平台公開多張黑白及彩色的廣告相,相中的他們展出一身肌肉,吸引不少圈中好友留言。林二汶讚Anson Lo「呢個堅係勁」;吳業坤看完Anson Lo的肌肉照後表示「忍唔住留言🤤」;鍾舒漫則說︰「得啦唔使睇外國人啦﹗」

Super Girls成員吳嘉禧(Cheronna)看見AK照片後表示︰「夜媽媽甫埋啲咁嘅相,叫嬸嬸點瞓得着呀?」張紋嘉(Crystal)笑言︰「姐依家望住屋企嗰個,同你落差太大了﹗」

(即時娛樂)