李克勤新歌玩復古情懷 上架3天播放率極速破億 (21:31)

文章日期:2021年09月30日

李克勤成為《中國好聲音2021》導師,雖然是新加盟導師,但憑幽默風趣的魅力及赤誠態度,贏得一眾學員愛戴,亦深受觀眾及網民歡迎。

近日克勤跟以抖音名曲《大風吹》而爆紅的內地新潮音樂人王赫野合作,推出充滿1980、1990年代香港曲風的作品《秒針》,大玩復古情懷。

克勤表示新嘗試是要突破自己,「李克勤係一個乜嘢都想嘗試嘅歌手,想嘗試新嘅嘢,亦都想嘗試唔同製作班底、唔同合作伙伴,李克勤唔係一定要一貫用開嘅製作班底、曲式或者做法先得」。

向來對自己歌曲參與度甚高的克勤,今次卻放手不管,他解釋:「今次冇出過半點意見,完全係將李克勤配合佢哋做法,我想做一次比較貼地嘅做法,所以要放低香港歌手做國語歌包袱,而去做一首這類型嘅歌。」

對於跟王赫野合作,克勤笑稱是「天方夜譚」,「同王赫野係第一次合作,我諗我哋喺年齡同資歷方面,差唔多係最遙遠嘅合作。因為我入咗行30幾年,佢只係3個幾月,係一個完全天方夜譚式嘅合作,但我覺得既然係緣分,就唔好諗咁多」。

歌曲上架短短數日,在播放平台已達逾億播放率,克勤表示找對曲風:「歌曲上架後好短時間,就已超過咗一億次嘅播放次數,呢個係極快嘅結果,亦都證明呢一類有少少洗腦式嘅曲風,喺一啲手提電話短視頻裏面係好啱數去用,呢個亦係我哋有呢個合作嘅主要原因。音樂係應該有無限可能,本住呢個精神去做,乜都試吓。」

(即時娛樂)