童你一起長大了|龍炳基笑談星爺大頭蝦往事 譚玉瑛激罕水著照曝光 (12:25)

文章日期:2021年10月04日

由3位資深兒童節目主持譚玉瑛、黎芷珊及蓋世寶主持的《童你一起長大了》昨晚(3日)首播,打頭陣登場的是《430穿梭機》一眾主持,除了元祖主持機長張國強及副機長譚玉瑛外,前主持陳嘉輝及龍炳基亦以特別形式登場,與昔日拍檔聚首話當年。

與周星馳(星爺)讀藝訓班的龍炳基,1983年加入《430》,早年移民美國;透過視像現身的龍炳基,談到最難忘往事,就是經常NG,並讚譚玉瑛記性超好:「你畀份稿佢,五、六張紙佢都唔漏,標點符號都記得,仲要連你嗰句說話都可以記埋。」

他又大談與星爺點滴,並笑謂對方是他與太太的「媒人」:「嗰時幫《黑白殭屍》喺廠度拍Opening宣傳片,我同星仔要喺天窗度跳落嚟,星仔跳先,但佢可能出於本能驚,就縮起咗隻腳,當時我跳緊落去,咁就撞咗落我個鼻骨度,咁就爆咗,我成個鼻歪咗,然後我入咗醫院,但就因為咁識咗我老婆,曾華倩次次見到我都笑問:『你仲係嗰個護士老婆?』」

龍炳基又笑指星爺「大頭蝦」,經常「唔見銀包」或「忘記帶銀包」:「咁佢會點呢?佢住得公司近吖嘛,咁佢搭的士返到嚟,然後就衝入嚟化妝間:『基仔基仔,拎住20元嚟。』我就會問:『又嚟做咩?又唔記得帶銀包?』架的士喺出面等緊,佢又衝番出去。

有時喺Canteen食嘢,佢唔記得帶銀包又係咁:『喂!龍炳基同我畀住錢先。』我諗諗吓,佢有冇畀番晒啲錢我呢?我借咗咁多次錢畀佢。」譚玉瑛即打趣謂:「唔怪得我見親佢,佢第一句都係問基仔依家點,可能佢想還番啲錢畀你。」

黎芷珊則笑言:「佢(星爺)對我哋冇咁㗎喎,出去食嘢係佢畀錢㗎喎。」張國強聞言即開玩笑:「你喺佢心目唔係龍炳基,係提款機喎!」

由於星爺練開泰拳,眾人指他當年有「泰仔星」之稱,黎芷珊透露當年星爺最愛找她做靶練腿功,而她則由最初的「大嚇一跳」演變到最後「冇晒反應」。

除了星爺,《430》孕育了梁朝偉、鄭伊健及曾華倩等藝人,節目中播放偉仔及伊健當年的演出,片段所見,偉仔早於1987年已是大忙人,除了要周圍飛宣傳,及是拍劇、綜藝、電影三邊走,難得的是他依然謙虛兼一臉稚氣,張國強盛讚偉仔有跳舞天分:「佢專注力同學習能力都好好,佢好認真想做嗰樣嘢,你想騷擾佢都唔得。佢亦好有自己想法,同埋原來佢跳舞都好叻。」

節目還回顧了譚玉瑛與芷珊的青葱歲月泳衣照,譚玉瑛笑指穿泳衣拍攝,是自己一大突破,當年她答應擔任兒童節目主持前,曾與監製定下四大守則:「唔袒胸露臂、唔著泳衣、唔著短裙、唔著吊帶」;不過為了節目效果,譚玉瑛還是獻出了「第一次」幕前水著,她笑指該套泳衣,更是問阿嫂借回來。

(即時娛樂)