王菀之伍仲衡拍MV四手聯彈 金曲Demo還原曝光 (12:46)

文章日期:2021年10月04日

為了紀念超過20年友情,王菀之(Ivana)與著名音樂人伍仲衡合作,炮製特別音樂企劃,名為「仍然記得嗰一次」專輯,收錄12首歌,由Ivana演繹,當中6首是伍仲衡的作品,部分更還原Demo版,另外6首是顧嘉煇、黎小田、林子祥、林敏怡、李宗盛和許冠傑等殿堂級前輩作品。

日前Ivana和伍仲衡為《假如讓你吻下去》和《倒數》拍MV,《倒數》是鄭秀文《時間之光》的Demo版,MV拍攝期間2人四手聯彈,現場變成鋼琴演奏會。

Ivana和伍仲衡老友鬼鬼,甫見面搞笑互窒,伍仲衡說:「Ivana把聲好獨特...(Ivana:多謝!你讚緊我㗎呵?)係呀﹗佢唱歌好細聲,有時喺錄音室都聽唔到,支咪要整到好大聲。(Ivana:我因應你要我咁唱之嘛,要唔要我依家表演爆咪?)唔使。」

原來在Ivana出道前,幾乎包辦伍仲衡寫給女歌手的歌曲Demo,她說:「呢張碟除咗紀念我哋因為音樂而成為朋友,亦都同大家分享我哋好鍾意嘅音樂人前輩作品。錄歌翻唱Demo版時,回憶返晒嚟!」

Ivana感謝伍仲衡為了今次企劃,錄音室添置了不少高級器材,還推介專輯導賞,伍仲衡說:「日頭返工幾忙幾煩都好,夜晚一開呢張碟,即刻沉澱,然後一夜好眠,所以要每晚聽。最好攞住杯紅酒,慢慢歎。」在旁的Ivana笑說:「我唔飲酒,不過都可以拎住個酒杯chill下。」

而伍仲衡將於本月16日及17日假九展Star Hall舉行兩場《伍仲衡再搞花臣音樂會》,音樂會籌備得如火如荼,他喜獲日本鞋商贊助靚鞋,揀鞋當天,他遇上粉絲在店舖取鞋,該粉絲興奮得要求伍仲衡在新鞋上簽名留念。

(即時娛樂)