事隔3個月終找數 呂爵安撰千字文講《大叔的愛》 讚黃德斌似爸爸 (14:36)

文章日期:2021年10月04日

MIRROR成員呂爵安(Edan)今年歌影視三棲齊發,當中Edan拍攝《大叔的愛》令他人氣再急升,雖然劇集已播畢多時,Edan昨晚(3日)終於有時間在社交網分享拍攝感受,他花了近兩小時,並撰寫超過1800字的長文抒發感受,最搞笑是Edan在每個分段都寫下時間。

在劇中演田一雄的他寫道:「好啦事隔3個月,田一雄終於嚟找數啦﹗點解隔咗咁耐先講感想?其實我都唔想,我試過開咗個頭,但發覺完全唔知點樣入手(可能因為DSE中文作文拎3),頓時明白哩單嘢一定十分time consuming,所以就決定先將呢篇文擱置,等得閒啲先打,去到前幾日,我發覺我再唔打,可能下年《iSwim》出街我都未打,所以就逼自己襯今(昨)日夜晚得閒(平時拎咗嚟打機haha),一定要爆發小宇宙,完成呢個壯舉。」

Edan指自己有選擇困難症,揀相貼Ig也花了好多時間,他表示拍《大叔》的Crew,大部分來自《男排女將》的Crew,甚至有幾位是由他第一部劇《娛樂風雲》已開始合作,令他倍感親切;同時他亦感謝監製和導演大膽起用他和盧瀚霆(Anson Lo)做主角:「casting嗰陣仲係2020年嘅3月,當時嘅我哋連《男排》都未拍完,咁新咁冇經驗都肯用我哋,真係好大膽,真係我係你都驚。」

之後Edan表示跟劇中演員合作感到好好玩,盼之後再度合作,他特別多謝「大叔」黃德斌和隊友Anson Lo,他寫道:「多謝德斌咁照顧我,同我分享好多經驗,教我好多嘢,就好似個爸爸咁,超溫暖;Anson Lo就唔多講啦,好慶幸可以同你一齊參演呢套劇,希望未來我哋都可以繼續一齊進步一齊support住大家。」

最後Edan多謝「田一雄」這個角色:「全靠呢套劇,呢個角色,先會令大家認識Edan,更加了解Edan。所以遇上你,我真係唔知係自己幾生修來的福。當初收到casting通知,我就即刻衝去睇日版。

一睇完嘅感覺:嘩,好好睇,好好笑,好想做!因為自己本身就好鍾意喜劇,同時亦發現田一雄有部分地方的確同自己好似(善良,可愛嗰part),又覺得嗰啲浮誇樣好正,所以真係好期待。

而同時當然會有壓力,始終係第一次做主角,再加上日版真係做得好好,大家一定會有比較,好擔心會因為自己做得唔好,ruin(破壞)咗成套劇,所以臨出街前真係又緊張又興奮,又想睇吓自己嘅表現,又驚自己做得差。

到真係出咗街後,有好多人睇同話好搞笑係好開心嘅,不過同時自己睇返自己就發現好多位都可以做得好啲,亦都睇到好多唔同嘅comments,去到後尾甚至唔係好敢睇返自己,就索性唔睇算。

但之後諗通咗嘅就係,經驗少就係經驗少,演技未夠好就係未夠好,所以先更加要從呢次演出中汲取經驗同教訓,咁下次先可以做得好啲,每一次嘅拍攝同演出都係一個經驗嘅累積,如果我因為驚做得唔好驚比人話,就永遠都進步唔到。」

(即時娛樂)