金馬獎提名|謝君豪柯煒林憑《濁水》角逐男配 李麗珍鍾欣凌爭女配 (19:00)

文章日期:2021年10月05日

「第58屆金馬獎頒獎典禮」將於11月27日舉行,除了影帝影后爭持激烈外,男女配角同樣精彩,男配角入圍者包括已故藝人龍劭華《角頭—浪流連》、劉冠廷《詭扯》、謝君豪《濁水漂流》、馬志翔《月老》和柯煒林《濁水漂流》。

曾奪金馬影帝的謝君豪得知入圍後興奮表示:「哇!估唔到1997年《南海十三郎》贏了金馬獎男主角之後,24年後終於可以再度提名,當然好開心。當年參加金馬獎時實在太年輕,沒有太大感覺,拿完獎回劇組繼續拍戲,連慶功宴都冇搞過。但後來發現,這個獎對我的演藝事業幫助太大了,很多人都是因為這個獎項才關注我、認識我和十三郎這個人物。今次《濁水漂流》演『老爺』呢個角色再次受到金馬獎的肯定,我演技有進步唔敢講,起碼證明冇退步啦,哈哈。我個人當然有信心,同時希望《濁水》其他台前幕後的工作人員都可以獲得好的成績,讓大家關注同認識我們的香港電影。」

柯煒林則興奮說:「獲金馬獎最佳男配角提名好開心,更加開心嘅係《濁水漂流》有12項提名。『木仔』呢個角色對我好重要,我好喜歡呢個角色,同團隊合作亦好開心。入圍金馬獎係對於我呢幾年嘅演員生涯上,係好大嘅肯定。多謝咁多位一直支持香港電影的觀眾。」

最佳女配角方面,入圍者包括在金鐘獎封后的鍾欣凌《當男人戀愛時》及溫貞菱《不想一個人》,以及陳庭妮《青春弒戀》、李麗珍《濁水漂流》和王渝萱《該死的阿修羅》。李麗珍得知入圍後說:「收到呢個消息好開心,拍攝呢部電影的時候,就好似做功課一樣,希望可以合格之餘仲可以攞高分,知道自己演出嘅電影可以喺其他地方認同,呢個滿足感已經勝過一切!我再次要多謝李駿碩導演揀我,多謝吳鎮宇、謝君豪和mm2的團隊喺拍攝嘅時間畀好多空間我發揮!我好開心同香港觀眾講我哋嘅電影又一次畀其他地方認同!」

至於艾怡良、韋禮安和茄子蛋則爭最佳原創電影歌曲。

相關新聞:金馬獎提名|吳鎮宇張震邱澤爭影帝 林嘉欣賈靜雯角逐影后

(即時娛樂)