符曉薇斥資7位數創童裝品牌 陳柏宇「獻身」撐老婆 囡囡做生招牌 (21:55)

文章日期:2021年10月05日

符曉薇斥資7位數字、籌備3年的童裝品牌yelephant終於面世,除了囡囡Abigail化身模特兒做生招牌,陳柏宇亦「獻身」撐太太,一家三口上陣拍攝宣傳照。符曉薇透露創業原因,「自從Abi出世之後,發現買衫畀小朋友原來係一件有技巧嘅事,好難買到又靚、質料又好嘅衫,試過買件都幾貴嘅衫畀Abi,點知一除衫就見佢甩到成身黑色,所以對小朋友嚟講,質地好係最重要!基本呢個原因,創立yelephant第一個重點係布料,然後就係設計」。至於設計最大靈感當然是女兒Abi,「質料好,跟住最緊要靚,可以mix and match,咁樣大人有時想同小朋友襯埋一份都多啲選擇。設計上我會將自己嘅諗法講畀設計師聽,畫完出嚟再作出修改」。 符曉薇說老公陳柏宇很支持她,有時候亦會給意見。

(即時娛樂)

相關字詞﹕符曉薇 陳柏宇