戴夢夢剖白跟Ricky關係:變為哥哥似的家人 (22:49)

文章日期:2021年10月08日

戴夢夢為黃婉曼(Icy)的網上節目擔任嘉賓,兩人是閨密,夢夢剖白跟太極樂隊鼓手朱翰博(Ricky)由「戀人」轉變為「家人」的關係。兩人不時傳出翻撻,今年8月太極在紅館開騷,Ricky公開感謝夢夢,他還形容彼此關係如過山車「時上時落」。戴夢夢說:「我哋分開咗年幾,大家再見亦是朋友,我哋目標同方向都唔同,再一齊落去大家都唔開心,不如轉一個形式相處,唔再係情侶,變咗哥哥一樣嘅屋企人,親人嘅關係仲好啲,唔會有壓力。」

她一向敢愛敢恨,被問及將來會否閃婚?夢夢說:「唔知呀,有啲嘢冇話一定,又冇話唔一定,right time遇到right person。」夢夢一切隨緣,但生育計劃卻非常傳統,她不接受只生B不結婚,並期待組織家庭。她希望遇到細水長流的愛情,人長大了,覺得平淡簡單健康就最幸福。

(即時娛樂)