「仁醫」童年照證件相成亮點 羅子溢超大眼 張寶兒男仔頭 (16:54)

文章日期:2021年10月09日

由鄭嘉穎、馬國明、鍾嘉欣、周家怡、羅子溢(前名:羅仲謙)、龔慈恩、陳自瑤、海俊傑、郭少芸及曾航生等合演的無綫台慶劇《星空下的仁醫》,將於10月18日晚播出。

今日,無綫官方網站發布該劇「限量珍藏Solo Poster」,包括:鄭嘉穎、馬國明、鍾嘉欣、周家怡、郭少芸、張寶兒、龔慈恩、羅子溢、海俊傑及郭子豪,該批海報影得眾演員甚有「戲」勢,兼暗藏一個亮點,每位主角身上掛著的醫生證,當中相片竟是眾人的童年照,甚有心思。

相關宣傳海報照發布不久,即有不少網民留言討論及讚好:「好有心思,支持醫療劇,期待!」、「點解張職員證唔係佢本人個樣?」、「係演員小時候個樣呀,好有心思。」

觀乎一眾「主角童年照」,羅子溢可謂相當突出,皆因小時候的他,雙眼很大而且靚仔,果然「三歲定八十」;而另一驚喜位是,張寶兒小時候相當男仔頭。當網民以為每張證件的相片,都是主角真人童年照時,監製方浤酌(Ben)則說:「有兩位主角張證件相,唔係佢哋細個嚟,因為佢哋搵唔到細個嘅相呀,就搵同事特登做一張畀佢哋!」

相關新聞:星空下的仁醫|周家怡醫生證貼兒童相 網民:原來呢套係穿越劇 

(即時娛樂)