衞世輝設靈|靈堂內一片花海 堂弟衛志豪悼念:永遠係我最尊敬監製 (19:37)

文章日期:2021年10月09日

無綫製作部非戲劇分部經理衞世輝,上月17日因心臟病猝逝,終年62歲。今日於紅磡世界殯儀館設靈,喪禮以道教儀式進行,靈堂白色簡潔佈置,由家人揀選了衞世輝生前穿上西裝的遺照,遺照前擺放了遺孀黃鳳珍及胞弟衞日輝與太太的心型花牌,橫幅寫有「永遠懷念」,家屬特地為衞世輝紀念冊設計成電子版。

衞世輝入行多年相識滿天下,包括無綫高層、汪明荃及羅家英、鄭裕玲、薛家燕、譚詠麟、李克勤、草蜢、陳慧琳,鄭伊健與太太蒙嘉慧、鄺美雲、霍啟剛等均送上花圈,靈堂內一片花海。

無綫藝人衛志豪(Michael)是衞世輝的堂弟,Michael在紀念冊內撰文悼堂兄,他表示:「由細到大,喺我心中你係好威,識好多明星,每次睇完大型節目,都會睇埋roller睇到最後,等睇你個名出現﹗(監製:衞世輝)。

到我入咗TVB,喺公司見到所有台前幕後都咁尊重你,我心裡真係覺得好自豪﹗近大半年你忙碌操勞工作,但開心滿足的笑,係近幾年少見,我亦戥你開心。辛苦你。我哋傾嘅計劃﹗我會盡我所能去實現﹗放心,一路好走﹗你永遠係我心中最尊敬的監製﹗ 細佬 衛志豪」

(即時娛樂)