《回憶的香港》瘋狂補場 梁祖堯一日演出4場唔留力 (21:50)

文章日期:2021年10月09日

由梁祖堯﹑邵美君﹑湯駿業和彭秀慧合演的音樂劇場《回憶的香港》,在九展舉行,由於熱帶風暴「獅子山」襲港,八號烈風或暴風信號下原本今午3點與晚上8點兩場演出皆取消。不少觀眾留言要求補場不想退票,為此明天(10月10日)有很瘋狂的安排,一日演出4場。今晚劇團公布演出安排,如下:

1. 上午11時 - 10月9日下午3時演出補場

2. 下午3時 - 原定場次不變

3.  晚上7時15分-更改原定 10月10日下午8時場次,提早45分鐘開始演出 

4. 下午10時30分 - 10月9日下午8時演出補場

另,大會亦有退票的安排

有網民留言指一日演出4場太Crazy,更多人讚賞團隊不想觀眾失望作此安排。梁祖堯亦回應:「呢個戲都唔知幾時可以再見。而且呢個戲,對我哋呢一刻意義好大。每晚劇場裏邊感受到你哋滿滿嘅愛,真係唔想令到你哋任何一個人失望!所以只要你哋肯嚟,我哋聽日(10月10日)連續四場都唔會留力!做咗咁多年認識到你哋呢一班咁好嘅觀眾,可能會有啲攰,但係一啲都唔會辛苦!」

(即時娛樂)