Edan@MIRROR自爆拍《i.SWIM》曾暈倒:真係好樣衰 (15:18)

文章日期:2021年10月11日

MIRROR成員呂爵安(Edan)有份主持的ViuTV節目《膠戰S2》,昨晚(10日)首播,網民瘋狂洗版,指節目好笑。Edan在節目播放前,先在Instagram開live跟「爵屎」(粉絲暱稱)互動,期間Edan自爆先後暈倒兩次,一次是拍《膠戰S2》,一次則是拍《i.SWIM》。

Edan說:「《膠戰S2》幫咗我好多,拍《膠戰》最開心、最舒服、最治癒,做返自己,做綜藝我信心大啲,每次都好開心,有賴大家喜歡同支持,先有第二季,冇諗過有第二季,今季多咗Sponsor,(拍攝)場地大啲,睇都睇得興奮啲。

有啲集數我都好期待,今(昨)晚播嗰集喺大商場玩,超級興奮,我去到臨尾要換衫,因為太耐冇做運動,一跑完坐低就想暈、想嘔同標冷汗,成個人feel到好唔妥,我24歲仔冇試過咁嘅情况,好驚,因為成身濕晒,即刻換衫,嗰次之後一定要多做運動,同埋嗰日通宵拍完《膠戰S2》後,再直接走去拍電影《闔家辣》,嗰日都好誇張。」

Edan續說:「之後我拍《i.SWIM》,本身我係冇諗過要拍呢部劇,最尾要拍,咁就拍啦,我識游水但唔叻,運動嚟講一定唔揀游水,同埋平時學游水,去到深水地方,我就會驚同淆底,今次係一大挑戰,知道要拍就去練水啦!

我第一次去練水,導演監製都嚟晒,想睇吓我游成點,所以我嗰次去都有啲壓力,因為好耐冇游過水,點都要試一試,我懷疑以前未完整游過一個25米,今次一去到未熱身就跳落去游,即游25米蛙式,游完之後,隻腳即刻緊到好似腫咗,啲筋硬晒,心感不妙,之後我上返水同大家熱身,熱身期間我開始暈暈哋,但冇理由同大家講我頂唔順同想唞,應該係太焗,咁我繼續熱身,突然眼冒金星,過多陣真係暈,成個人突然間,眼前畫面好似變咗一點點黑色,即刻有人扶住我,嗰下我想搵窿捐,佢哋扶我入冷氣房休息,原本第一次練水畀人睇,做做吓熱身暈喎,真係好鬼樣衰,唞完之後再游返冇事,依家游水當然輕鬆,嗰次之後去睇醫生body check,心臟冇事,可能太耐冇運動,加上游水前冇熱身,所以有事。」

(即時娛樂)