七師傅不滿余逸思偏心193 爆ERROR肥仔淫邪要「收驚」 (20:30)

文章日期:2021年10月11日

ViuTV全新節目《台灣乜都拜》今晚(11日)起10時30分首播,節目由陳俞希(Hailey)、余逸思(Yoshi)及居台的許綽婷(AV)主持,介紹台灣特色廟宇有趣故事和千奇百趣占卜算命體驗。

節目會邀請不同嘉賓玩問答遊戲,今、明兩晚(11及12日)播出的內容,邀得ERROR成員193(郭嘉駿)和肥仔(梁業),以及七仙羽(七師傅)做嘉賓,分兩隊玩問答遊戲,勝方可獲得台灣廟宇金雞一隻。

在問答遊戲中,Yoshi不時向193和肥仔派貼士,令七師傅感不滿,被逼要開天眼求正確答案,更大爆Yoshi偏心:「點解你要幫佢哋咁多呢?我知你鍾意193,但係你都唔使咁,費時你陣間勾起佢條筋。」Yoshi感無奈,193笑稱自己「條筋唔係咁易被人勾起」。

被問到在場誰最淫邪時,七師傅偷笑指非肥仔莫屬:「你睇吓佢望住Hailey嘅眼神就知。」令Hailey哭笑不得。隨後,七師傅即場幫肥仔「收驚」,全場忍俊不禁。

(即時娛樂)