呂爵安伙鄭中基反整蠱KB︰玩《造星》都冇咁緊張 (13:14)

文章日期:2021年10月16日

呂爵安(Edan)早前被KB(李健宏)《玩爆你個腎》聯同鄭中基合作拍片整蠱,但原來Edan成為受害者只是鄭中基的計中計,鄭中基真正的整蠱對象是KB。Edan配合鄭中基的計劃,扮被KB整蠱成功後,再依照鄭中基的劇本反整蠱KB。

相關新聞︰玩爆你個腎|MIRROR呂爵安被鄭中基KB夾計大整蠱

Edan昨晚在社交平台上載與KB、鄭中基、舒文、經理人花姐(黃慧君)等的合照,坦言當日前往錄音室時是「玩《造星》都冇咁緊張」,很怕自己會被KB揭穿,令整個行動失敗。

他說︰「我覺得最難做嘅戲就係KB入嚟然後我扮surprise嗰幕。我明明知道晒成個流程,但仲要扮到『OMG﹗我好驚喜啊﹗點解會咁㗎﹗KB你好衰囉﹗咁樣玩我﹗我都覺得奇怪㗎啦,嚇死我咩,但係啱啱真係唱得麻麻囉﹗唉,我唔開心』。嘩﹗真係辛苦到呢,又唔知自己會唔會太假,又唔知佢信唔信喎,真係超級忐忑。不過,好彩最後計劃都成功!多謝花姐、鄭中基carry!真係超好玩,期待下次合作。」

Edan回憶當日電影公司老闆Alex及音樂監製舒文,不知道他與鄭中基合作反整蠱KB,看到他被整蠱完後不開心,就不斷安慰他毋須為小事而擔心,稱片段出街後不會有什麼影響。Edan說︰「喺嗰一刻,我終於明白咩叫哭笑不得,只好默默咁聆聽,所以去到最後,佢哋係最崩潰嗰兩個,兩位真係超級善良!」

Edan最後呼籲未看節目的朋友快去看,他又說︰「參與《爆腎》絕對係人生成就解鎖﹗」

(即時娛樂)